7 Nisan 2011 Perşembe

Muhteşem Gün Başlangıcı ve Lacoste Hediye

Bu sabah yatağımdan dans ederek kalktım.Şahane bir sabah geçiriyorum.Umarım sizde bu cuma gününe güzel bir başlangıç yapmışsınızdır. Umuyorum ki enerjimi bugünkü sınavlar yüzünden sabahın en erken saatinde yükselen enerjim gün içinde tükenemez. Harika bir duygu.Yaşadıklarımı ve içimdeki kıpırtıyı sözcüklere dökmek imkansız. Eminim bir sabah siz de benim gibi enerjik uyanacaksınız. Eğer uyanmazsanız dertlenmeyin...
Stil direktörünün yazdığı hayal panosu yazısını okumanızı şiddetle tavsiye ederim. Şiddet yanlısı değilim ama bunu okumalısınız.İnsanı müthiş rahatlatıyor ve yaşam tarzınıza da bunu yansıtırsanız demeyin keyfinize. :) Okumak için tıklayınız...

Uyanır uyanmaz dün paylaştığım yazının istatistiklerine baktım ve inanılmaz mutlu oldum. Enerjim çok daha yükselmiş durumda. :) Sizlere çok teşekkür ederim. Dua mı yineliyorum.Allah isteyen herkese bir albino hastası sevgili nasip etsin. :)

Bu sabahın güzel bir haberi 18 dk önce Lacoste'dan gelen maili sizler ile paylaşıyorum.:) Sanırım bu sabah benim kadar erken bir blogger kalkmadı ve ilk yayınlayan ben oluyorum. :)
Lacoste annelerimize sürpriz yapmamız için bizi bu güzel hediye'ye teşvik ediyor. Benim gibi kararsızlar için bu mail bana çok yardımcı oldu.Sanırım ben annemin hediyesin buldum. :)
Bu güzel sabaha Lady Gaga Born This Way (o böyle doğdu) şarkısı ile uyandım.Bu enerjik halimin diğer bir sebebi. :)

Hiç yorum yok: