9 Haziran 2011 Perşembe

Vogue Turkey 'Sıcak Temas' By Mariana Vivanco

Dünya modelleri arasında gözlerinden fışkıran sıcaklığı ile dünyanın en iyi modelleri arasında sekizinci sırada olan Anna Jagodsinzka Vogue ile sıcak temas halinde.Kumsalda geçen 'sıcak teması' bizler için fotoğraflayan Mariano Vivanco
O kayaların sertliğini yumuşak bakışları ve kusursuz fiziği ile kıran fotoğraflar







Haziran sayısı tam anlamıyla arşivlik bir sayı olmuş. Yukarıda gördüğünüz posterlik Anna Jagodzinska ile Sıcak Temas temalı çekimi ve İstanbul da erkeklere ait olan mekanlar olarak bilinen yerlerde 'Dışarıdan biri' isimli çekimde (Kahvehane,taksi durağı,araba tamir hanesi vs) bebeksi güzelliği ile Julia Saner.
Behzat Ç. dizisinin de canlandırdığı savcı Esra karakteri ile hafızamda sert kadın imajı bulunan Canan Ergüder Vogue ekibi sayesinde benim gözümde artık sert seksi ve her erkeğin hayallerinde olabilecek kadın olarak hafızama kazıdım.

3 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

ve tanrı kadını yarattı!
komşum tebrikler! Söz ilk fırsatta, atta gidip geleyim seve seve alırım seni yeni arabamla .)) Aman efenim tşkler! Valla bu konuda tevazuya gerek yok! Yaşıtlarıma bakıyorum ye yat manda gibiler mübarek .) ve asla zayıflayamıyorum bahanesini kabul etmiyorum. Sağlık dışında kilon vücuduna yapışıyorsa buna tembellik derim yalan mı? Kadın dediğin zayıf olacak, ter kokmayacak nokta! Öperim canım...

Peaceinwonderland dedi ki...

:)) iihih her iki yerden de cevap :) amanın!
Yeni araba almana çok sevindim. Hayırlı uğurlu olsun,kaza bela olmasın Komşum.. :)
Kilo veremiyorum diyenler hakkında aynı düşünceleri paylaşıyoruz! :)

Jelena Zivanovic dedi ki...

I love this editorial, love love!!!:) Thank u hun for visiting and commenting on my blog, drop by whenever u want!!;)
xoxo
Jelena
http://glamfabchameleon.blogspot.com/