12 Haziran 2011 Pazar

Sokakta Ne Moda? Benetton!

Geçtiğimiz Cumartesi bloggerlara özel lansman ile tanıtılan United Colors Of Benetton ile SokaktaNeModa.com Türkiye'de ilk defa bir projeye imza attılar. Proje esası şöyle; Kombinle-paylaş-puan ver. SokaktaNeModa kullanıcıları (eski kullanıcıları ya da yeni kullanıcılar) en az 1 Benetton ürünü ile diğer marka ürünlerini kombinleyip fotoğraflarını çekmek.Sonra da çektiğiniz fotoğrafı SokaktaNeModa sitesine yüklemek. (Üye olmadan fotoğraf yükleyemez,oy kullanamazsınız...) 3 hafta boyunca site ziyaretçileri tarafından oylanacak.Yani 1.500'den fazla üyesi ve aylık 50.000'in üzerinde ziyaretçisi olan SokaktaNeModa sitesinde ziyaretçiler yaptığınız kombininize puan verecek. Bu yarışmanın bir de ödül kısmı var... 1. 500TL,2. 300TL,3. 200TL para ödülü ile ödüllendirilecek :)
Bne kombinimi yapmakta epey zorlandım. Çünkü Benetton da benim bendenime uygun giysi bulmak zordu yaklaşık 15 dakika bir sağa bir sola dolanarak geçti.Açıkçası sıkıldım,fotoğraflara da yansımış :)
uygun bir şeyler bulup
15 dakikanın sonunda Bu gömleği ayakkabıyı ve kemeri buldum ve yarışmaya bu kombin ile katıldım...
Beğendiyseniz eğer sizi şöyle alalım.

4 yorum:

backtoblack dedi ki...

selam:) bloguna ilk defa göz atıyorum ve çok beğendim ellerine sağlık.bu postun da ilgimi çekti.benetton ın yeni sezonundan mı olması gerekiyor.benim daha önceki senelerden benettondan aldığım güzel bi bluzla çekildiğim bi ftom var da onu göndermeyi düşünebilirm dedim.

Peaceinwonderland dedi ki...

Sanırım yeni sezon ürünü ile çekilmek şart...

Peaceinwonderland dedi ki...

Aldığım bilgiye göre yeni sezon ürünü ile çekilmek şart değilmiş. Eski sezonlardan bir ürünle kombin yapabilirsin. Etiketinin ...Benetton olması şart ama ;)

backtoblack dedi ki...

teşekkür ederiim:)