24 Mart 2011 Perşembe

Wrangler Bağırıyor;Beni Yak Kendini Yak.

Wrangler jeanleri ve kot ceketlerin ile bizleri yaktıktan sonra kendini de yakmış. :) Mecaz anlamda kullanmadım ciddi ciddi Wrangler kendini yakmış yani.Wrangler 'We are animals' serisi için 'stunt' kampanyası için kendini camlardan aşağıya atmış,sokaklarda kendini yakmış,doğrudan patlamanın içine girmiş. Bayağı uğraşmışlar 'we are animals' serisini tanıtımı için... Benim dikkatimi çeken 'we are animals' serisi değil reklam kampanyasının ilginçliği oldu. :/ Ne yazık ki ürünü tanıtırken ondan daha ilgi çekici bir reklam yapıldığında ürün geri planda kalıyor.:/ Markanın derdi beni gerdi yalnız!
...Ya da Wrangler kendini deniyor
Farklı bir pencereyi aralayıp da bakacak olursam...
Modelleri alevler içerisinde bırakıp,camları kırıp atlamaları istenmiş,patlamanın ortasına sürüklemişler falan bu Wrangler'in dayanıklığını,adrenalin üreten, iç güdülerinizi ortaya koyan bir marka olma yolunda ilerliyor da olabilir...
Çok konuştum biraz backstage'in tadına bakıp sonrada 'we are animals' kampanyasına göz atalım.
Üst de ki fotoğraf da gülümseyen adam bu kampanyayı fotoğraflayan Cass Bird...













Hayran kaldım.

Hiç yorum yok: