14 Mart 2011 Pazartesi

Gossip Girls Blake Lively Chanel Bag Brand Face

1 hafta aradan sonra merhaba.Bu aralar postlar çok daha yavaşlayabilir hem YGS yaklaşıyor. Hem de dişim de oluşan apse yüzünden zor günler geçiriyorum.Falan filan biraz boşlamanın da vakti geldi gibi hı? 2 hafta sonra bu durumlardan tamamen kurtulacağımı umuyorum... Sonra ilgi alanıma giren konular buldukça yayınlayacağım.Trend alarmına 2. defa basacağım günler yakındır... Öylesi böyle işte. Şimdi konuya gelelim.:)
20 aralık da şu yazımda duyurmuştum efenim Blake'in Chanel Bag 2011 reklam yüzü olacağını...
Şimdi ise fotoğrafları ve Chanel bag kampanya videosunu paylaşıyorum...
Mart ayının başında bu fotoğraf ile Chanel 2011 Bag ön gösterimi yapılmıştı.Belki görmüşsünüzdür...
Şimdi ise sıra diğerlerinde...
Blake Lively'nin harika yüz hatları ve şu masum,seksi bakışı beni çantalara incelemek'den alıkoydu. Aslında çantalara incelemeseniz de kaybedeceğiniz bir şey olmaz yani, çünkü çantalar çok sade ve çok sıradan.Şöyle örnek vereyim salı pazarında satılan çanta modelleri kıvamında dersem Chanel'i çok mu küçültmüş olurum? Tamam orada satılanlardan daha kaliteli ama görüntü aynı olduktan sonra kaliteye kim önem verir? Bugün var yarın yok zaten,kadınlar acımasız :P
Giydirme 1:Fotoğrafları ve videoları çekerken kamerayı başkasının tutması Karl'ın sadece eliyle kontrol edip sağa sola oynatması ve ya düğmeye basıp fotorğaflaması gibi,bu çantaları da kendisi çizmeyip başkası mı çizdi? Ya da başkası çierken o eliyle kontrol mi etti? Bir çok tahmin yürütebilirim konu hakkında ama insanın inanası gelmiyor yani Karl amcanın bunları çizdiğine.Üzüldüm,hayal kırıklığı yaşadım Karl amca bu sefer benden 0 aldın,Sit!
Artık Karl amca emekliliğini istese fena olmaz yani...
Giydirme 2:Erkekler için olan her kampanyada da Baptiste kullanması da nereye kadar?
Konuyu daha fazla dağıtmadan sonuca geleyim, sonuç; blake'in işine yaradı yani Chanel Çantalarının yüzü olmak..Acaba bir sonraki sezon devam eder mi bu anlaşma,merak konusu...

Bu video da Chanel Bag 2011 campaign videosu




Hiç yorum yok: