15 Mart 2011 Salı

Emel Kurhan/Yazbukey/Bilstore

Emel Kurhan. Bu isim size ne anlatıyor? Bu soruma cevap verirseniz utlu olurum :)

(Fotoğraf Cansu Boğuşlu)
Bana; kendi dünyasını kurmuş orada istediği gibi sakin,anonim bir yaşam süren birisi. İnanılmaz cool.Onu bir gün asmalı mescit de görme şansına eriştim öylece oturmuş etrafı seyrediyor,insanları inceliyordu.Sonradan öğrendim ki bunu sık sık yapıyormuş.Hatta sokaktaki insanlardan ilham aldığını söylediği bir röportajını da okudum.Ona ikinci defa rastladığımda bende rahatsız etmeden onu inceledim. İnanın onunla oturup kahve içip,sohbet etmek için can attım ama bütün sempatikliğine,sıcaklığına rağmen onun yanına yaklaşamadım.Neden bilmiyorum ama kendimde o cesareti bulamadım. Onu tanımak onunla sohbet etmek çok isterim. Belki bir gün bu sohbetimize siz de dahil olursunuz?? :P
dım dım dım...
Emel Kurhan diğer tasarımcılardan farklı.Şöyle bir örnek vereyim, bir aksesuar mağazasına girdiğinizi düşünün, bütün ünlü markaların ürünleri satılıyor, bu kimin,bu kimin diye etiketine bakmadan anlayabileceğiz tek marka Emel Kurhanın ablası Yaz ile birlikte kurduğu markasının ürünleri. A bak bunlar YAZBUKEY dedittiriyor aksesuarlar.
Onun tasarımları diğer tasarımcılardan farklı,Yazbukey dedittirmesinin sebebi diğerlerinden oldukça uzakta durmasından kaynaklanıyor sanırım. Kendisindeki sürrealizm tasarımlarına da yansıyor. Bunu açıkça görebiliyorsunuz...

Hani ortaya bir pasta koyarsınız da bazıları hep bana hep bana der ya Yazbukey öyle değil. Pastasını ortaya koyar herkes istediği kadar alır o kadar büyüktür ki pastası herkese yetecek kadar dilim dilim aksesuar vardır...
(espri bir yana görsellere bütün aksesuarları sığdıramadım ama bu pastanın üzerinde bir çoğu var.)

Bu aksesuarlar sahip olmak istiyorsanız. Başka bir deyişle Chihuahuaların sihirli dünyasına göz atmak istiyorsanız
tıklayınız.
Yazmaya karar verdiğimde sadece Emel Kurhan yazısı olacaktı,başka bir konu girmeyecekti ama yine yazımı becerdim markayı da kattım.:) Yine de fena olmadı sanki hı?
Yazımı yazmamın asıl amacına geleyim artık,yani Emel Kurhanın Bilstore için tasarladığı gömlekler. 'di'
Bilstore bünyesinde Bülent Erkmen ile birlikte oluşturulan Bils markası her sezon bir tasarımcı,sanatçılar,mimarlar ya da endüstriyel tasarımcılar kendi Bils gömleğini tasarlıyor ve o sezon,tasarladığı gömlekler satışa sunuluyor. Emel Kurhan da hem erkekler için hem de kadınlar için bordo renkli papyonlar ile birlikte birer gömlek tasarladı. Gömlekler bu ayın sonun da bütün Bilstore mağazaların da satışa sunulacak...
Bakar mısınız papyonun rengine,mükemmel.
Gömlekteki bordo düğme detayı da göze çarpıyor,ben çok beğendim.
Kadınlar için olan etekli gömlek ise her yere uygun iş için,gece dışarı çıkarken,alışveriş yaparken her daim giyebileceğiniz bir gömlek. Gömlek demek biraz yanlış oldu gömse olsa daha iyi sanırım hani 'göm'lek elbi'se'. uydu uydu, ben sevdim. :P
E ay başı geldiğinde ne yapmalı?
Gidip görmeli, denenmeli,üstünüzde beğenirseniz,alınmalı...

Hani diyorum ki bir paket de gelebilir yani canım arkadaşım ;)



Hiç yorum yok: