1 Ocak 2011 Cumartesi

Tom Ford Spring/Summer 2011

Bugün yılın ilk günü! Benim yılbaşım Taksim de biraz tur attıktan sonra,Nişantaşı'nda ki Sokak partisine giderek geçti. Tabi daha reşit olmadığım için saat 00:00'da evimde klasikleşmiş TRT yayınını izlerken girdim. 10,9,8....3.2.1 yeni yıla girdik. EE? Babamla birbirimize bakıyoruz, ne yani girdik oldu,bitti. Eğğ başka?...
Sonrasında Victoria's Secret defilesini izlerken uyumuşum.
Sizin yıl başı geceniz nasıl geçti?
Bu yıl bana başarı getirsin. (size de) Daha çok bu cümleyi kuruyorum. Nedense? İçimde bu yıla dair çok umut ve yapacak çok şeyim var E artık bu yıl reşit olacağım. Sanırım bunun da etkisi çok.
Neyysee.
Bu post'un asıl konusuna dönelim.Fotoğrafları hazırlarken Hande Yener apayrı cd'mi taktım. Cd çalmaya başlamadı,birazdan çalar umuduyla ben fotoğrafları hazırlamaya devam ettim.2-3 dakika geçtikten sonra kolonlardan ses yükselmeye başladı."Yıkıldığın her an yok olmadığına şükret" Çok büyük haz aldım anlatamayacağım. Sizin de sevdiğiniz sanatçı ile ilgili böyle anılarınız varsa paylaşırsanız beni mutlu edersiniz :)

...Çoğalarak gelmeye başlayan spring/summer başlıklı koleksiyonlar'dan size Tom Ford 2011 yaz koleksiyonunun fotoğraflarını paylaşacağım. Bu yıl geçen yaza göre yakalar büyümüş kırlangıçlaşmış. Çiçek desenlerinde ceketler,çizgiler ve renkler Tom Ford'da hala var. Aman Tom Ford'un rengi hiç solmasın.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Yukarıda yazdığım şarkı benim en sevdiğim alt yapısıyla size gelsin.


2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Hayatım keşke bizim erkekler slim olsa da hep giyseler nerdeeeeeee :))

Peaceinwonderland dedi ki...

Ah direktörüm Ah en ufak değişim bile feminenlik olarak algılanan ülkemizde ne yazık ki slim bile giymeye korkuyorlar. Ne yapalım beklemekten başka çaremiz yok :) Yazıları ne kadar çok yayabilirsek o kadar çok erkeği bu değişimlerden haberi olur en azından bilinçaltı bilgisi olarak kalır. İnsanların da bilinçaltının günlerden bir gün farkında olmadan bilinçaltında duran bilgiyi ya yaşadığı ya da denediğini görülmüş :O:9
Yorumun için çok teşekkür ederim.Sıcak kalpli direktörüm :)