16 Ocak 2011 Pazar

Burberry Men's Winter 2011&Men's İt Bag

Dün saat 18:00'da internet sitesinden online olarak defileyi yayınlayacağını duydum.Moda cadısı sağ olsun :) Ben defileyi canlı sandım,bayağı da heveslenmiştim meğer kırpa kırpa hazırlanmış bir videomuş. O an şevkim kaçtı. İlk 8-9 dakika insanların yerleşmesini izliyorsunuz falan bayağı sıkıcı yani.Burberry bu yıl beni aksesuar ve çantaları ile kazandı diyebilirim.Tabi fiyat etiketleri ile ulaşılmaz ama rüyamda görüp,hayal edebiliyorum onları taktığımı. Belki çoğunuz yapıyorsunuzdur.Ben çok eğleniyorum,yapmıyorsanız da deneyin.Eğleneceksiniz!
Defile renkli başlayıp lacivert,siyah,kahve,krem ve beyaz renkleri ile sona erdi.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Çantalara gelecek olursak bu iki çanta benim favorilerim.Bu modelin ise iit bag olacağına eminim,Mulberry'nin alexa modelinden neyi eksik? :) (Sağdaki daha ağır basıyor.)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Bütün mankenlerin son yürüyüşünde giydikleri şeffaf pelerin çok iyi değil mi? Bu yıl paltolarda,ceketlerde desenler revaçta.Burberry deki alpella desenli palto ise tam bir arzu nesnesi. Son yürüyüşte giyilenlere dikkat etmeyi unutmayın.:)

2 yorum:

fashiONözge dedi ki...

pufpuf montlar hariç hepsine bayıldımmm,paylaşım için teşekkürler:)

Peaceinwonderland dedi ki...

Aslında onları görmezden gelip yayımlamayacaktım ama defilenin renklerini göstermek için koydum:) Benimde sevdiğimden değil yani):