15 Ocak 2011 Cumartesi

Dolce Gabbana s/s 2011 Men's Women's

Image Hosted by ImageShack.us

Dolce Gabbana,spring summer 2011 fotoğraflarını daha önceden exclusive adı altında nam salmış bloggerlere yollamıştı,sonrasında bu fotoğraflar copy-paste yapılarak her blogger'in mail kutusuna düşmüş gibi yazılıp,işlendi. Birçok yazılı basında exclusive yazılınca bir değeri kalmadı sanki. :/ Mail kurtusuna gönderilmiş gibi yazılmasına da hem hayret ettim,hem üzüldüm,hem de acıdım. Ne gerek var? Neyin tatmini bu?
Ben ise bence en güvenilir kaynak olarak inandığım blogger Koray Caner'de gördüm.
Şimdi ise burada tüm görselleri göreceksiniz. Tabi bunlar benim mail kutuma düşmedi.Yabancı sitelerden aldığım fotoğrafları paylaşıyorum.
Fotoğraflar da David Gandy,Noah Mills,Alessandra Ambrosio,Izabel Goulart kattığı seksapellik ve kalite, markayı geçiyor sanki.?
Fotoğrafların sonunda bir soru soracağım.İçtenlikle cevap verirseniz beni mutlu edersiniz canlar.:)
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Satın almak mı istedin? Tıkla gör.
Tamam Dolce Gabbana çok büyük bir marka ama kampanya fotoğraflarında ünleri kıtaları aşmış modeller yerine ismi çok fazla duyulmamış modellere yer verse? Böyle olursa hem modeller markanın önüne geçmez,hem de modellerden gözümüzü çeker, gözlerimizi ve aklımızı kıyafetlere yöneltebilriz, değil mi?

Bana bu yazı yetmedi. Bir de Dolce Gabbana'nın men's winter show 2012 izleyin :)

01:57 dakikadaki beyaz gömlek, 02:30 dakikadaki kırmızı kadife takım,
03:15 de River Viperi'nin giydiği siyah ve kırmızı kamuflaj desenli ceket, 03:24'de tobias sorensen'in taktığı fötr şapka ,08:26 da River Viperinin giydiği bordo kadife takım.
Benim olsun 365 gün aç kalayım. :)

Hiç yorum yok: