19 Şubat 2011 Cumartesi

GAGA News

Image Hosted by ImageShack.us

ladygaga.com dan da yapılan geri sayımı sabırsızca bekledik ve sonunda yeni albümünün çıkış şarkısı Born This Way çıktı. Şarkı çıkar çıkmaz bir sürü spekülasyonlar da çıktı. Şarkıyı ilk dinleyenler ya bu bir şey,şey demekten kendilerini alamadılar. Yani şarkı başka bir şarkıya çok benzetildi.Kimisi gaga'nın bir önceki albümü The fame monster'den olan şarkısı dance in dark dedi, kimisi Madonna express yourself çok benziyor diyor..
Bende etrafımdaki arkadaşlarıma sordum başka şarkılara benzetilmesi ve şarkı hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Onlarda beni kırmayıp cevap verdiler... (Aslında facebook sohbet'de seçerek sordum.Özellikle fikrini merak ettiklerime ise mesaj yoluyla öğrendim.Çalıştım,çabaladım yani.:P

Hayrettin Taşkaya
Müzik çok genel bir konu.
Tınılar birbirine benzeyebilir ki ben milyonlarca parçanın birbiribinin aynısı olduğunu gösterebilirim.
Örneğin bu ilk düşündüğümüz şey gibi bişey,o melodi sadece bir kişinin aklına gelmez.
Eline alırsın entrumanını bişeyler yaparsın ortaya çıkar.
Aynısını başkası da yapabilir,duyup ta etkilenebilirsin
var olan bişeyin üstüne de gidebilirsin
ama lady gaganının çok sağlam bir müzik eğitimi ve gelişim süreci var.
O nedenle böyle birşeye asla ihtiyacı yok ki.
Dünya şuanda kadının avuçlarının arasında!...
Koray Caner Öztürk
ya vogue gibi bir bölümü olduğu konusunda biraz hak verebilirim gibi,
ancak zaten şarkı genel olarak çok tanıdık geliyor. belki de bundan dolayı sevdim
Deniz Şahin
Bir çok ilki yaptı.
Ben daha farklı bişey beklerdim ama
kötü değil,beklenenlerin altında...
Kerem Bilgiç
Bir özelligi yok bence.
Umarım kliple kurtarır
Artık pek sarmıyo beni
nedense...
Sıktı yani,bilemedim.
Uğur Can
Diğer Gaga hitlerine göre ticari kaygısı daha az olan euro dance pop tadında akıp giden oturaklı ve oturtmak bilmeyen bir şarkı.
Can Direkli
Lady gaga aylarca, sirtinda "born this way" yazan deri ceketi ve anadan dogma poposuyla bizi oyaladi durdu. Bu taktigiyle "gene Gagaligini yapacak, bizi guzel seyler bekliyor" dedirtti ve sonuc husran.
Tam anlamıyla bir lady gaga hayraniyim ama bu koru korune her yaptigini begeniceem anlamina gelmez! Sarkı onun degil de madonnanin olmaliydi ve turnelerinde kusursuz koreografileriyle harmanlamalıydı. Homosexueller uzerine oynamasi da nasil para kazanacagını bildiğini gösteriyor. Otur Gaga, sifir!
Can Çullu
Esinlenme var tabi
Gagaya göre 1-2 beden küçük şarkı. Daha parlak albenisi olan bir şarkı bulunablirdi.
Tüm dünya seni bekliyor dimi sadece fikirle değil aynı zaman da şarkına iyi olması lazım.
Şarkıya ısınmak için bahane arasamda olmuyor. Fikir konsept güzel lakin şarkı eksik.
Hatice Dilek
Gaga albümün rock sounduna yakın olcağını duyurmuştu ve haliyle heyecanlanmıştım ama gel gör ki,kendi deyimiyle albümün en soft parçasıyla çıkış yaptı,bu durum doğal olarak kafamda soru işaretleri yarattı albümle ilgili...Her neyse şarkıya gelirsek,fazlasıyla 90lar disko müziği tadında. Peki kötü mü? Kesinlikle hayır.
Anında dile takılan bi parça olmuş.Şarkının listelerde kısa sürede elde ettiği başarıya da bakıcak olursak,'gaga yine yapacağını yapmış' demek yanlış olmaz...
Emre Sağlam
Born This Way Gaga'nın yerini sağlama almak adına eşcinsellerden kendine taht yaptığı şimdiye kadarki en büyük krallığı.
Abdullah Çigal
Born This Way benim için; yeniden doğuş gizli kalmış bazı şeylerim ortaya çıkışı.Belkide küçük çapta bir patlama,kendinizi ve etrafımızdaki insanları olduğu gibi kabul etmek. BTW bana her şeyden önce insanları olduğu gibi kabul etme duygusunu aşıladı... Barış marşı niteliğinde bir parça.Bu yol için doğdum,kendimi güzel hissediyorum.Doğru yerdeyim çünkü tanrı hata yapmaz. Cuz Born This Way baby!

Ufuk Pozam
Eskiden I will survive vardı, artık Born This Way var.

Şarkı hakkında facebook arkadaşlarımın genel kanısı böyle...
Bana yardım ettikleri için onlara buradan da teşekkürlerimi iletiyorum.
Image Hosted by ImageShack.us
Bir de resmi kısım var tabi. Şarkı 3 günde 448.000 satarak bilboard Hot 100'e ilk sıradan girip Bilboard'ın 1000. liste başı şarkısı oldu. Yani bininci,birinci. :D
Gaga bunun üzerine "Bu benim kariyerim için bir onur,bunu söylememek aptallık olur" dedi.
Küçük bir dip not daha, Şarkı 5 günde 1 milyon kez indirilmiş...

Siz Born This Way (BTW) hakkında ne düşünüyorsunuz?

Şarkının ilk performansını bir çoğunuzun bildiği üzere Grammy ödül töreninde sergiledi. Gaga 3 dalda ödül kazandı.
1.En iyi video,Bad Romance.
2.En iyi pop vokal performansı,Bad Romance.
3.En iyi pop albümü..
Performansı izlemediyseniz sizin için buraya da koyuyorum. Ki hala şarkıyı dinlemeyenlerin olduğunu bile gördüm, şaşırmamak elimde değil. :)
Performansın en ilgi çekici yani gaga'nın Hüseyin Çağlayan tasarımı rahim ile kırmızı halıda arz endam ettikten sonra sahnede yeniden doğması dışında pek de beklediğim gibi değildi...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Gagacığımdan daha iyi sahne şovu ve dans kareografisi beklerdim ama grammy performanslarının en iyisiydi o ayrı :)
Image Hosted by ImageShack.us

Birde gözüme çarpan şu oldu. Yeni albüm konseptinde McQ'nun 2010 spring şovundaki mankenlere yapılan makyaj ile gaga'nın albüm konsepti benziyor. Gaga'nın Alexander'ı çok sevdiğini bilinir bir gerçek.Benim görüşüm McQ için BTW de böyle bir konsept seçmiş.İlerleyen günlerde bu konuyla ilgili bir açıklama okursanız bana da haber verin olur mu? :)

Gelelim GAGA'nın Vogue US'a kapak olmasına..
Çekimlerin kamera arka videosu ile başlıyayım.Gaga'nın sempatik tavırlarını gördükten sonra sevgim çok daha arttı.
Image Hosted by ImageShack.us
Heider Ackermann&AlexanderMcQueen
Image Hosted by ImageShack.us
Alexander McQueen
Image Hosted by ImageShack.us
Louis Vuitton&Heide Ackermann
Image Hosted by ImageShack.us
Hüseyin Çağlayan

Gaga news demişken şunu da paylaşayım gaga bir telefon markası reklamında oynamış.
Reklamı boş verelim, styling harika McQueen spring 2010 elbisenin üstüne Gemma Slack 2010 spring demir etek ve boyunluk kullanılmış.Ayakkabılar ise yine McQ mavi Armadilloları.
Image Hosted by ImageShack.us

Reklam ise gayet başarılı olmuş.

Telefonu inceleyen olduysa yorum bıraksın onu kocaman öpeyim :P

6 yorum:

R. Tunç Gülşen dedi ki...

Araştırma olayın çok güzel. Lg çağın en önde gelen yenilikçisi daha doğrusu tek, parça ne kadar taklit dahi olsa Lg bunu ünü ile kapatacaktır.

Peaceinwonderland dedi ki...

Waov! Teşekkür ederim. :P Ya bu taklit yaptıkları var ya bunları kendisi de bir açıklama ile düzeltmiş"yaptıklarımın bazıları önceden başka sanatçılar tarafından yapılmış ama kimse benim kadar abartı yapmamış" Bilmem ne kadar doğrudur ama böyle bir şey de okumuştum yani:)
Sende olaydın yazı esnasında facebook sohbet de olaydın eklerdim senin yorumunu da :) Yorumlarda da durması fena değil hea? :P

Stil Direktoru dedi ki...

İlk defa düzgünce kaleme alınan bir LG yazısı okuttun sağol canım. Bu arada yorum alanını pop up sayfa yapmanı tavsiye ederim.

Peaceinwonderland dedi ki...

A uğraşmadım direktöröm,takdir görmesi beni çok mutlu etti): Şu an ağzımı ebru polatınki kadar açıldı :) Yorumun için çok teşekkür ederim çok mutlu oldum...:) Bu pop up işini de özelden konuşalım:)

Adsız dedi ki...

çok iyi :)zaten edi abla söylenecekleri söylemiş :)

Peaceinwonderland dedi ki...

Aganın üstüne? :D:D

Çok teşekkür ederim yorumun için :)