9 Şubat 2011 Çarşamba

Deniz Kaprol Fallen Angels

Image Hosted by ImageShack.us

!!Deniz Kaprol!!
İstanbul Teknik Üniversitesi Moda tasarım fakültesinde öğretim görevlisi.
Hong kong'un önde gelen takı firması Hang Fung Jewellery danışmanı.

Türkiye Moda Tasarımcıları Derneği yönetim kurulu üyesi.
Türkiye de ilk haute couture takı ve aksesuar dükkan sahibi.
İstanbul moda haftasın da ilk defa gerçekleşen takı tasarım defilesinin öncüsü.
Deniz Kaprol bununla kalmayıp kadınlar için tasarladığı takılarını defile de erkek mankenlerin üzerinde sergiledi. Defile kareografisi,takılar,mankenler inanılmazdı. Türkiye de bir ilke katılmak ise paha biçilemez:) Herkesin bu zevki yaşamasını isterdim.Takılar gümüş kaplama olup baget kesilmiş cam taş kullanılmış. Deniz kaprol için kartımı almaya gittiğimde bana yardımcı olan görevliler ise çok yardım severlerdi.(Bunu yazmazsam olmazdı)
Blogger olduğumu söylediğim de hemen backstage'ye girişi sağlayan yıldız sticker'li kartımı aldım. Defileye çok kısa bir süre kaldığı için,biraz koşturdum son provalar yapılırken telefonumdan bir kaç fotoğraf çektim.
Image Hosted by ImageShack.us

Burada baş manken Serkan Tan kanat ve demir etek provasını bitiriyor.
Image Hosted by ImageShack.us
Diğer mankenler de sırtlarına çizilen tek kanatlarıyla yetindiler:)
Bütün tasarımları defile öncesinden görüp de Deniz hanımı tebrik etmek olmazdı. Takıları beğendiğimi benim bile kullanabileceğimi söyledim. Çok samimi ve içten teşekkür etti. Çok mutlu oldum.:)
Bende defile heyecanına ortak olmak için salona gidip yerimi aldım. Defile Mehmet Turgut'un hazırladığı enstalasyon ile başladı.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Fotoğrafların üzerinde yazılan isimler Fallen Angels'den gelip,aynı zamanda kolyelerin de adıdır:)

Defile sona erdi,aklımda takıların sadece kadınlar için yapılıp yapılmadığı ikilemi ile salondan çıktım. Erkek mankenlerin üzerinde sergilendiği için unisex mi geldi bilmiyorum ama bu takıların bazılarını erkekler tarafından rahatça kullanabilirliğine açık olduğu kanısındayım:/ Karar sizin ait beyler!...

Ayrıca!!
Defilede gördüğünüz tasarımlar kısa bir süre için clubboon özel alışveriş sitesinde satış da. Davet üyeliği için tıklayınız...
Deniz Kaprolü Facebookdan takip etmek isterseniz eğer facebook sayfası için tıklayınız

(Fotoğraflar İstanbul moda haftasının basın sponsoru markafoni blog'dan)

Hiç yorum yok: