12 Eylül 2012 Çarşamba

United Colors

United Colours of Benetton yeni sezona iddalı bir girişle salı günü Nişantaşı Delicatessen de basın lansmanı yaparak bize merhaba dedi.

Kadın koleksiyonunda detaylarda verdiği şıklığı,kazaklarıyla devam ettiriyor. Üst de hazırladığım kolajdaki son lookdaki kazak benim kadın koleksiyonunda favorim. Bu kazak sadece Nişantaşı ve Suadiye mağazalarında olacak özel ve limitli bir ürün.
İkinci olarak bu pastel renkli unisex parka geliyor.
Lansmana iş arasında gittiğimden fotoğraf mak. yanımda değildi çekemedim ama triko çantalarına da göz atmalısınız!

Erkekdeki renkli kazaklar beni benden alırken mağazalarda göreceğiniz platformlu ayakkabılar sezonda kaçırılmayacak parçalar arasında! Pantolonlar ise gelecek sezonlarda sıklaşacak kalıplarda ;)
Bu arada mağazaya uğradığınızda iki renkli kulaklıkları da denemeden çıkmayın. Ben test etmeden aldım. Görüntüsü güzel, ses kalitesi de müzikseverleri tatmin edici!


Teşekkürler Benetton!

Hiç yorum yok: