19 Şubat 2012 Pazar

Marni For H&M Lookbook


Bu videonun  web sitelerine ilk düştüğünden bir çok insan gibi bende çok şaşırmıştım ve çıkacak sonucu merakla beklemeye başlamıştım ki bugün British Vogue web sitesine göz atarken rastladım.  Erkek koleksiyonu beni oldukça tatmin etti.Kullanılan müthiş grafik baskılar beni benden alırken,sandaletleri alınması gereken klasörüme kaydettim bile.
(Artık tek yapmam gereken sabahın kör karanlığında evden çıkıp İstinye park girişinde  mağazanın açılmasını beklemek olacak sanırım.) 
Kadın koleksiyonu ise çok daha güçlü.Birlikte kullanılan metaryaller bana özgün ve güçlü stile sahip kadınların giyebileceği kıyafetler olduğunu görmemi sağladı.
 Güne başlamadan önce fotoğraflara göz atmalısınız. Tüm fotoğraflar için British Vogue
Tüm koleksiyon 8 mart da online ve mağazalarda satışa çıkacak...

1 yorum:

Venüsün Dünyası dedi ki...

Güzel modeller gerçekten ;)

http://amareteipsum.blogspot.com/