9 Ağustos 2010 Pazartesi

UMUT EKER VIII Autumn/Wınter 2010/2011 Men's Accessories Collection

Image Hosted by ImageShack.us

Belki bazılarınız gördünüz ya da görmek üzeresiniz henüz çok yeni,dün gece Umut Eker kişisel profilinden paylaşıldı bu fotoğraflar.
Simay Bülbül'ün deri kıyafetlerinin ardından sevgilisi Umut Eker'in erkekler için çıkardığı deri aksesuarlarda çok konuşulacak!
Umut Eker kimdir* Nereden çıktı? Derseniz... Zaman zaman stylist zaman zaman model zaman zaman kreatif direktör zaman zaman stil danışmanı ve artık o tasarımcı. Şimdilik aksesuar olarak başladı ama ben bunun daha da büyüyeceğine, erkekler için kıyafet tasarlamaya kadar gideceğini düşünüyorum.Hatta belki daha fazlası? Kim bilebilir?
Ben koleksiyonun hepsini tek tek hepsini inceledim kemerler pek benim tarzımda olmasa da yüzükler ve çantalar tam bana göre. Kolye ve bileklikler çok iyi tasarımlar.
Vielleicht hat der eine oder andere es schon gesehen oder ihr seid kurz davor, es ist sehr neu, diese Fotos wurden gestern auf dem Profil von Umut Eker veröffentlicht.
Nach Simay Bülbül's Lederkleidung werden die von ihrem Freund Umut Eker entworfenen Leder Accessoires für Männer in aller Munde sein!
Wer ist Umut Eker * Wo kommt er her?
Zeitweise war er Stylist, zwischendurch auch Model, dann auch Creative Director, zuletzt auch Stilberater nun ist er Designer.
Er begann mit Accessoires aber ich denke mal, dass er aus sich heraus wachsen wird und später bestimmt auch Kleidung für Männer entwerfen wird. Vielleicht auch mehr? Wer weiß?!
Ich habe mir die Kollektion einzeln sehr genau angeschaut, die Gürtel sind in dem Fall nicht mein Stil aber dafür sind die Ringe und Taschen genau was für mich. Halsketten und Armbänder wurden auch sehr gut designed.

Image Hosted by ImageShack.us
3 fotoğraf da gördüğünü halat sayesinde 1. ve2. fotoğraflardaki kemerlere + bir görünüm verebiliyorsunuz. İnce detaylar...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

En beğendiğim parçaları en sona sakladım.Kendime 3 yıldan beri cüzdan arıyorum. Peki neden? Çünkü hiçbir cüzdan hoşuma gitmiyor. Çünkü en çok dikkat ettiğim erkek aksesuarıdır. Bu yüzden seçim yapmakta çok zorlanırım.Bu yüzden 3 yıldır paralarımı cebimde ya da çantalarımın gözlerinde taşırım. Belkide bu yerlerde kaybettiğim paralar ile bu cüzdanlardan birini alabilridim.
Ich habe meine Lieblings-Teile für das Ende aufgehoben.Ich suche schon 3 Jahre lang einen Portemonnaie für mich.
Und wieso? Weil mir keins gefällt. Mir fällt es sehr schwer eine Auswahl zu treffen, da ich sehr viel Wert auf dieses männliche Accessoire lege.
Deswegen trage ich mein Geld seid 3 Jahren entweder in meiner Hosentasche oder in den Fächern meiner Tasche.
Hätte ich ab und zu mein Geld nicht verloren, könnte ich mir jetzt einen dieser Portemonnaies kaufen.

Şuan için nerede satışa sunulacak pek bir bilgim yok size verecek. E neden paylaştın derseniz. Sadece şu cüzdanları görmeniz ve Umut Eker hakkında biraz bilgi edinmeniz. :Çok ama çok beğendim. Nerede satışa sunulacağını öğrenir öğrenmez gelecek yazıyı editlerim...
Im Moment weiß ich nicht genau, wo man diese kaufen kann. Wenn ihr euch jetzt fragt, wieso ich das mit euch Teile, wenn ich keine Ahnung habe, wo man das kaufen kann:
Nur damit ihr diese Portemonnaies seht und damit ihr Umut Eker ein wenig kennenlernt. Mir gefällt es sehr.
Nachdem ich es erfahren habe, wo man das Ganze kaufen kann, werde ich es euch natürlich so schnellst wie möglich mitteilen.


Edit
Artık bu tasarımları Camekan Sokak No:4/H Galata-İstanbul adresinde bulabilirsiniz.
Ayrıca mağaza tasarımı da Umut Eker'e ait.

Diese Designs könnt ihr nun finden. Undzwar in:

Camekan Sokak No:4/H Galata-İstanbul

Das Shop-Design gehört unteranderem auch Umut Eker.

Umut Eker Facebook
Umut Eker Web

Almanca çeviri için Selçuk Sercan'a Teşekkürler :)

Hiç yorum yok: