23 Nisan 2011 Cumartesi

Blogumu Devrettim

Bu 23 nisan. Her yıl 23 nisanda insanlar yerlerini çocuklara verir.Bende bu yıl blogumu 1 günlüğüne Eren'e devrediyorum. Eren UNICEF yararına Roche tarafından düzenlenmiş "Geleceğin yıldızı sensin! Ne olmak istersin?" resim yarışmasına katıldığı resmini sizinle paylaşmak istedi. Ben de onu kırmadım. Çünkü bugün onun günü. Eren şuan 8 yaşında ve büyüyünce Astronot olmak istiyormuş. Dünya'nın atmosferi dışındaki uzayı çok merak ediyormuş.Yıldızlar,gezegenler,vs
Eren'i tebrik eder hayatının geri kalanın da tüm hayallerinin başarıyla gerçekleşmesini dilerim. :)

Blogunu bugün çocuklara devretmek için 23nisanblog@gmail.com mesaj atmanız yeterli.Konu olarak UNICEF yazmayı ve mesaj bölümüne blogunuzun linkini koymayı unutmayın.

Bu sayede bugün devredilen her blog için H&M yardıma muhtaç çocuklara 1000 adet kıyafet bağışlayacak.
Türk Telekom ise ihtiyacı olan okullara 10 adet bilgisayar bağışlayacak.
Bu bağışları gelecek günlerde bu adresten benim de edeceğim gibi takip edebilirsiniz... http://friendfeed.com/23nisanblog


Hiç yorum yok: